yeeaaah!

denna hära idag vare rätt chill dag kom till skolan halvt 10 typ palla nt gå på den dära grejjen vi hade i matsalen men shiit samma aja var nt i skolan så länge heller blev hem skickad efter ja hade flippat på min mentor vikket cp, aja skitsamma sen kom jag hem gjorde ingenting gick utt och gjorde ingenting gick runt cet nt vrf;o , aja sen kom jag hem då kom peter och vi hillade hos mig gjorde varm oboy me grädde fett gott !sen så skulle han he,m och sen satt jag och pumpa cs i 2 timmar h3h3h sen tagga t träning men tränade nt kolla bara för har fett ont i handen ;o sen kom jag hem kkäkade thia mat fett gott !, sen så gick jag upp kolla runt på datan lite och nu gör jag fna ingenting ska snart gå och lägga mig ska upp tidigt imorn för ska på smfinalen så hej då bitches !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0