trött..

hej.. denna här ! e fett trött men ska berätta om min dag dåra vaknade vid 9 gick upp tog en duch och så som vanligt sen t skolan kom t skolan hade ja missat en lektion sen kom ja en halv timme försent t den andra :s, aja skit samma sen så hade ja bara bild och halva svenskan sen taggade jag på lunch sen kom mamma och hämtade mig i skolan för skulle t doktorn där gick de bra och sen komm jag hem satt mig vid datan och lirade cs ett tag sen drog ja t fredde och chilla lite där sen hem spelade cs igen hahah , sen skjutsade morfar mig t träningen så tränade jag sen kom hem och käkade och satt mig vid datan och chilla lite och nu ska jag gå ner och blanda saft ?:O, hha aha hej då !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0