tråkigt ja har !:o,

shoo denna här inte skrivogt på ett tag har inte orkat buse ja e fan !aja skit samma idag vaknade jag vid ungeför halv 10 sen så gick jag upp och tog en duch och sen ner och käkade sen taggade jag till skolan kom typ vid halv 12 kanske ah försent iaf haha, sen så hatar ja min hor lärare fan på mig som ett jävla plåster fan -.-, ah sen så var jag i skolan t 10 över 3 sen gick jag hem satt mig vid datan sen mardin börjar skata direkt på en hemlighet vi har (a) haha ha sen så to jag entupplur och efter de kom peter och min mamma skjutsade oss t träningen den gick väll bra innebandy alltid roligt ! haha sen så kom jag hem lekta lite brorsan och sånt sen käkade ja sen upp t datan och pumpade cs för de var ingen trolig inne på msn -.- , och nu skriver ja i dennatyngabloggsomdennaochmardinhar!:) , och mardin du skicka värsta skit låten gämfört me min ! hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0