globben !

shoo idag var jag i globben me laget och dela ut reklam och kolla innebandy aja jag vaknad eiaf vid halv 9 skulle vara vid station vd 20 över och så fick jag skjuts av peter pappa ditt sen ddrog vi t globben dåra gick tunt och checka lite dära haha, aja sen så skulle vi dela ut flygbladd och såna hära svettband de gick bra allt gick bort fett fort ah sen å var din smfinal för tjejerna rönnby vann på straffar sen så skulle vi dela utt mer men gjorde ingenting då gick runt me ian och kolla lite hehe, sen så var de killarnas final och då vann storvreta med 5-2 haha ah sen så drog vi hem var hemma vid 8 typ då käka ja lite och sånt sen så¨kom peter och vi var hemma sen gick vi ut och vänta på danne som kom typ var här enhalv timme bara sen skulle han hem och göra ngt vet nt vad så då chillade jag och peter lite vid datan, sen så skulle han hem då och då var de cs time !, gick fett bra sen så nu gör jag väll ingenting då utom ott tråka runt och lyssna på musik på datan skriver mer imorn/d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0